Jak dlouho trvá celý process nákupu/prodeje kryptoměny?

Nákup kryptoměny  – jednotky až desítky minut od připsání na bankovní účet VirtualProperty. Rychlost potvrzení závisí na stavu sítě. POZOR! Toto platí pouze v případě, že byly při bankovním převodu správně vyplněny všechny požadované údaje a nebyly porušeny obchodní podmínky směnárny.

Prodej kryptoměny – odesílání průbežně po přijetí kryptoměny na sběrnou peněženku. Rychlost závisí na naší a Vaší bance. V případe, že má klient účet u stejné banky jako VirtualProperty je dokončení transakce v řádu minut, maximálne hodiny. POZOR! Okamžité platby nejsou pro podnikatelské účty naší bankou podporovány, přijetí financí na Váš účet proto může trvat až jeden pracovní den. Zároveň jsou odchozí transakce během víkendů a svátků naší bankou pozastaveny, a to i v případě vnitrobankovního převodu.

 

Jaké jsou limity a omezení?

Spodní limit pro směnu je min. 21,-Kč. Za výměnu platíte 2% z vyměněné částky, minimálně 20,-Kč. Vrchní limity se odvíjejí od uživatelské úrovně, které klient dosáhl. První úroveň - Začátečník - má vrchní limit pro výměnu bez nahrávání dokladů 6 000 CZK, resp. 250 EUR na osobu na 7 po sobě jdoucích dnů. Druhá úroveň - Uživatel - má vrchní limit pro výměnu bez nahrávání dokladů 25 000 CZK, resp. 1 000 EUR na osobu na 7 po sobě jdoucích dnů. Třetí úroveň - Verifikovaný uživatel - má horní limit 450 000 CZK, resp. 14 500,-EUR na osobu a na den. V případě, že klient projde ověřovacím procesem a jeho verifikace je dokončena, může si s vedením VirtualProperty dohodnout individuálné navýšení limitů pro nákupy a prodeje. Podrobněji ZDE

 

VirtualProperty si chce udržet pověst nejlevnější směnárny na česko-slovenském trhu. Klienty neklameme s marketingem nulových poplatků. Neskrýváme poplatky do nereálných kurzů. Snažíme se poskytovat férové služby dostupné pro každého. Za nákup i prodej si proto účtujeme 2% fee, min. 20, - Kč (poplatky síti blockchain si hradí klient sám). Poplatky bankám, peněženkám a síti mimo VirtualProperty si hradí klient sám podle jejich ceníku. POZOR! Výjimkou je typ transakce Platba faktur, kde jsme kvůli volatilitě kurzů nuceni navýšit naši provizi na 3%, abychom byli schopni klientovi zafixovat kurz a zaslat tak přesnou částku uvedenou ve faktuře.

 

Jak je to s kurzem použitým při výměně?

Při nákupu i prodeji kryptoměn používáme kurzy platné v době připsání prostředků na náš bankovní účet, příp. na naše sběrné peněženky. Proto doporučujeme realizovat platby na objednávky prodeje kryptoměn ihned po vytvoření, čímž se rozdíly eliminují. Pokud Vaše banka nepodporuje okamžité platby, pro zmenšení kurzového rizika při nákupu kryptoměny doporučujeme založení účtu v bance, kterou využíváme my. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. 

Pracujeme s reálnými kurzy burzy Kraken, se kterou spolupracujeme. Kurzy neměníme, neupravujeme, neskrýváme do nich žádné další poplatky. Výsledný kurz použitý při směně si tak můžete snadno ověřit na stránkách samotné burzy.

 

Co se stane, když se výrazně změní kurzy v můj neprospěch?

Nastane-li situace, kdy se mezi vytvořením Vaší objednávky a přijetím financí na náš účet či peněženku výrazně změní kurz Vámi objednané kryptoměny, a tento rozdíl ovlivní Vaši výslednou částku o 3% a více ve Váš neprospěch, budeme Vás neprodleně kontaktovat a samotné zpracování transakce si necháme odsouhlasit. Pokud nebudete směnu dále chtít realizovat, finance Vám obratem vrátíme na účet/peněženku.

 

Dá se objednávka stornovat?

Objednávku lze stornovat pouze v případě, pokud z naší strany nebyla transakce dokončena, tzn. pokud nebyly odeslány peníze na Váš bankovní účet, či kryptoměna na Vaši peněženku. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat, kontaktujte nás co nejdříve, abychom měli šanci dokončení pozastavit. V opačném případě klient ztrácí nárok na vrácení jakýchkoli prostředků.

 

Jaké zadáváte poplatky síti při nákupu kryptoměn? Dá se výše poplatků navolit?

Výše poplatků je regulována podle aktuálního stavu sítě. V současné době jsou poplatky velmi příznivé, volíme proto vždy takovou výši, aby měl klient transakci potvrzenou v co nejkratším čase. Pokud nastane situace, kdy poplatky výrazně poskočí, a jsou z našeho pohledu „předražené“, klientům voláme, tuto skutečnost jim sdělujeme a zjišťujeme, zda je konkrétní výše klientem akceptována.

Pokud má klient specifické požadavky, t.j. preferuje buď minimální nebo maximální výši poplatků, nebojte se nás kontaktovat a domluvit si s námi individuální přístup.

 

Je možné si s Vámi domluvit individuální navýšení limitů? 

Pokud jste náš verifikovaný klient a denní výše limitů Vám nestačí, zavolejte nebo napište na naši podporu a limity Vám individuálně upravíme dle Vašich potřeb (pokud s námi obchodujete dlouhodobě, Vaše limity jsou pravděpodobně již upraveny dle Vašeho obchodního vzorce).

 

Máte nějaké recenze?

Ano, část recenzí našich klientů vidíte na hlavní stránce webu, zbylé si můžete prohlédnout na naší Facebookové stránce ZDE. Budeme moc rádi, pokud i Vy světu napíšete, jak jste s našimi službami a přístupem byli spokojeni :-)

 

Naše podpora se snaží řešit problémy klientů v reálném čase. Nebojte se napsat nám na e-mail info@virtualproperty.cz, rádi Vám pomůžeme i naší Facebook stránce nebo na našem profilu na Twitteru, kde nás naleznete pod jménem VirtualProperty.