Reklamy týkající se technologie blockchain, novinky z oblasti průmyslu, události a vzdělávací materiály pro šifrování lze nyní zobrazit na Facebooku bez předchozího souhlasu. Oznámené 8.května na facebooku.

To znamená změnu z loňského roku, kdy Facebook implementoval politiku, která vyžadovala, aby si kryptoměnoví a blockchainoví promotéři získali předchozí souhlas dříve, než mohli spouštět reklamy. Tisková zpráva dále uvádí, že tato změna se nevztahuje na reklamy, které se snaží podpořit konkrétní „kryptografii“, a reklamy na počáteční nabídky mincí (ICO) zůstávají zakázány.

Uvedeným účelem těchto omezení je zabránit uživatelům Facebooku v tom, aby se stali obětí klamavých reklam. Inzerenti, kteří si přejí propagovat určitý produkt, například konkrétní kryptoměnu, výměnu kryptoměn nebo důlní software a hardware, budou muset projít přísným screeningem na pozadí, který zahrnuje následující:

„... licence, které získali, bez ohledu na to, zda jsou obchodovány na veřejné burze cenných papírů (nebo jsou dceřinou společností veřejné společnosti) a dalších relevantních veřejných podkladů pro jejich podnikání.“

Rozhodnutí společnosti Facebook zakázat reklamu v lednu roku 2018 bylo kritizováno jako zbytečné a špatné pro technologický rozvoj. Dejun Qian, zakladatel společnosti FUSION, uvedl, že:

„Tato politika bude určitě chránit lidi před podvody dravých projektů. Vyhlášení „záměrně široké“ politiky je však vždy nejjednodušší a ne nutně nejlepší cestou rozvoje technologií. Nemyslím si, že zákaz reklamy na elektronický obchod jen proto, že lidé čelí riziku nákupu padělaných výrobků, je dobrý nápad. “

Začátkem tohoto týdne Facebook údajně získal práva na ochrannou známku pro svůj krypto projekt. Firma údajně hledá 1 miliardu dolarů na investice do nativního tokenu, který by mohl být údajně použit na Facebooku, Instagramu a WhatsApp.